SZUKAJ

 

Zdrowie
0

7 ćwiczeń, które przemienią Twoje ciało

Chcesz popracować nad swoją sylwetką, ale ciągle szukasz ćwiczeń idealnych dla siebie? Chcesz wiedzieć efekty, a nie wagę, która uparcie pokazuje ciągle to samo? Znaleźliśmy kilka ćwiczeń, które pozwolą Ci osiągnąć Twój fitnessowy cel…

7 ćwiczeń, które przemienią Twoje ciało

Chcesz popracować nad swoją sylwetką, ale ciągle szukasz ćwiczeń idealnych dla siebie? Chcesz wiedzieć efekty, a nie wagę, która uparcie pokazuje ciągle to samo? Znaleźliśmy kilka ćwiczeń, które pozwolą Ci osiągnąć Twój fitnessowy cel. Te ćwiczenia są proste, ale co najważniejsze skuteczne. Pomogą Ci nie tylko spalić kalorie, ale i wzmocnić cały organizm. Jednak tak jak zawsze, trzymanie się samych ćwiczeń nie wystarczy, musisz zdrowo się odżywiać i przede wszystkim zadbać o ilość i jakość snu. Nie trać swojego czasu na inne treningi. Oto siedem ćwiczeń, które pomogą Ci przemienić Twoje ciało, w takie, o którym zawsze marzyłeś. Czas ruszyć tyłek z kanapy.

Ćwiczenie #1: Skakanka

Kiedy ostatni raz skakałeś na skakance? Pamiętasz jeszcze jak ona wygląda? Prawdopodobnie cofasz się teraz myślami do swojego dzieciństwa. Czas po nią wrócić!  Skakanka to tani i przenośny przyrząd do ćwiczeń, który można zabrać ze sobą tak naprawdę wszędzie. Ten trening spala więcej kalorii na minutę niż jakikolwiek inny trening. Nie dość, że skacząc ćwiczysz, to jeszcze masz przy tym sporo zabawy. Dobre jest to, że skakać możesz również z dziećmi. Potraktuj to jako wspólną formę spędzania czasu, a nie żmudny trening, który musisz wykonać. Skakanka to również idealny sposób na wykonanie swojego zestawu cardio, nawet jeśli jesteś w podróży. Nie musisz szukać siłowni by wykonać zalecane ćwiczenia. Kto zatem powiedział, że skakanka jest tylko dla dzieci?

Fot: Pinterest

Ćwiczenie #2: Przysiady

Nie wszyscy je lubią, ale trzeba się do nich przekonać i wykonywać je najlepiej codziennie. Przysiady to ćwiczenie, które angażuje więcej niż jedną grupę mięśniową w naszym organizmie, a co najważniejsze działa. Pozwolą Ci wyrzeźbić Twoje pośladki, spalić kalorie, podnieść tętno, wzmocnić uda. Aby nieco utrudnić sobie zadanie możesz próbować robić przysiady z podskokiem, albo użyć małych hantli by jeszcze bardziej zwiększyć opór i podnieść prędkość spalania. Robienie regularnych przysiadów to idealny sposób, by w szybkim czasie zmienić swoje ciało i widzieć zadowalające efekty. A przede wszystkim poprawić swoją kondycje. Jeśli Twoja praca wymaga od Ciebie siedzenia przy biurku, pracy przy komputerze, rób sobie przerwy i wykonuj przysiady. Zawsze możesz je zrobić w trakcie czekania na obiad, gotowania wody na herbatę lub  podczas przerwy. Wielozadaniowość to niekiedy wielka rzecz!

Fot: Pinterest

Ćwiczenie #3: Pompki

Niektórzy skrzętnie unikają tego ćwiczenia, gdyż jest ciężkie do wykonania i wymaga od nas większego wysiłku. Jednak pompki dla naszego ciała potrafią zdziałać cuda. Istnieje wiele rodzajów pompek, które działają na różne mięśnie braków i ramion. Wypróbuj kilka z nich, a to sprawi, że unikniesz nudy podczas ćwiczeń. Pompki działają nie tylko na górne części ciała, ale także na rdzeń. Rób je kilka dni w tygodniu by wyrzeźbić ramiona i przemienić swoje ciało. Dodatkowy plus, to fakt, że pompki są dobre na serce i układ krążenia, a przy okazji pomagają poprawić swoją postawę. Tylko pamiętaj by robić je poprawnie, naucz się trzymać plecy prosto, by uniknąć ich obciążenia.

Ćwiczenie #4: Wypady

To ćwiczenie daje niesamowite rezultaty ponieważ izoluje każdą Twoją nogę z osobna i pomaga w ten sposób pracować nad Twoim ciałem. Aby dodać trochę cardio zrób kilka wypadów z podskokiem. Proponuję zrobić 3 serie po 10 wypadów na dzień. Możesz robić wypady w bok i przód. To idealne ćwiczenie na wzmocnienie i rzeźbienie kilku grup mięśni naraz, to dlaczego nie wprowadzić tego ćwiczenia do naszego codziennego treningu? Nawet jeśli masz napięty harmonogram zawsze możesz znaleźć chwile by wykonać kilka wypadów i zrobić kolejny krok do przodu w walce o nowego siebie.

Fot: Pinterest

Ćwiczenie #5: Pływanie

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich miłośników pływania i dla tych, którzy próbują pracować nad swoją sylwetką. Pływanie do bardzo skuteczne ćwiczenie, które przynosi niesamowite rezultaty. Pływając wzmocnisz swój rdzeń i popracujesz nad różnymi grupami mięśni. Basen oferuje wiele korzyści dla zdrowia. Pływając obniżysz ciśnienie krwi, wzmocnisz serce i poprawisz wydolność tlenową. Poza tym pływanie może być również idealną formą spędzania czasu z najbliższymi. Mimo, że nie jest to ćwiczenie tak przenośne jak trening na skakance, to warto się trochę zmoczyć i  wybrać  basen!

Ćwiczenie #6: Bieganie

Bieganie niesie ze sobą sporo korzyści. Zarówno tych dla ciała jak i ducha. Pomaga zwalczyć stres, wspomaga pracę serca, zmniejsza ryzyko depresji, spala kalorie i bardzo korzystnie wpływa na ogólny stan zdrowia. Bieganie pomaga przemienić ciało jak nic innego. Buduje silne i zgrabne nogi, co sprawia, że wyglądają szczuplej. Najlepiej sprawdza się system porannego biegu. Jest to jedno z  najlepszych ćwiczeń do wykonania każdego dnia. Spełnienie po przebytym biegu gwarantowane, a przy tym spokojniejsza głowa. Jeśli nie czujesz się dobrze podczas biegania spróbuj jogging.

Fot: Pienterest

Ćwiczenie #7: Jazda na rowerze

Trening na rowerze to niezawodny sposób na wzmocnienie i wyrzeźbienie swoich nóg. Rower to idealne ćwiczenie, ponieważ płynnie pcha Cię ku większemu wysiłkowi. Sprawia, że  trasy na trasę podnosisz sobie poprzeczkę, a sam nawet tego nie odczuwasz. Wzmacnia nogi, ramiona, plecy. Jazda na rowerze to również idealny sposób na wkomponowanie swoich treningów do codziennej rutyny, gdyż jest to świetny środek transportu. Oszczędzasz czas, który zmarnowałbyś na stanie w korkach, a przy tym świetnie się bawisz. Weź ze sobą na codzienny trening przyjaciela lub kogoś z rodziny by jeszcze lepiej spożytkować ten czas.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!