SZUKAJ
Zakupy
0

93 gradi unikalnym koncept gastronomiczny w Mediolanie

Świeżo wypiekane pieczywo cieszy się coraz większą popularnością, mamy mniej zaufania do pieczywa sprzedawanego w supermarketach , które jest pieczone z mrożonej masy zalegającej w magazynach…

93 gradi unikalnym koncept gastronomiczny w Mediolanie

Świeżo wypiekane pieczywo cieszy się coraz większą popularnością, mamy mniej zaufania do pieczywa sprzedawanego w supermarketach, które jest pieczone z mrożonej masy zalegającej w magazynach. 93 gradi łączy to, co staje się coraz popularniejsze z atrakcjami (codziennie nowe i zaskakujące menu) i z przyjemnością spędzenia chwili w ciekawym wnętrzu, przytulnej atmosferze, z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

Nazwa marki pochodzi od temperatury pieczywa – w środku, w chwili gdy  opuszcza ono piec. Równocześnie nazwa ma symbolizować ciepło domowego ogniska. W Polsce zaplanowane są już kampanie promujące spożywanie świeżego, zdrowego pieczywa. Piekarnie wychodzą zatem naprzeciw klientom i proponują coraz to bogatsze produkty i nieśmiało wchodzą w soki, napoje, czasem kawę
Warto podjąć wyzwanie i stworzyć odważny koncept łączący wypiek z grab’n’go, lunch i catering.

Fot: 93 GRADI materiały parsowe

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena