SZUKAJ

 

Kulinaria
0

Bogata w błonnik sałatka z ciecierzycy i papryki

Masz ochotę na coś pożywnego, ale spędzanie czasu w kuchni na przyrządzaniu posiłków już nie wzbudza u Ciebie takiego entuzjazmu? Mamy na to sposób, sałatka z ciecierzycy i czerwonej papryki …

Bogata w błonnik sałatka z ciecierzycy i papryki

Masz ochotę na coś pożywnego, ale spędzanie czasu w kuchni na przyrządzaniu posiłków już nie wzbudza u Ciebie takiego entuzjazmu? Mamy na to sposób, sałatka z ciecierzycy i czerwonej papryki pozwoli Ci zaoszczędzić czas, zaspokoi Twoje kubki smakowe i dostarczy  Ci potrzebnej energii do działania. Ta pożywana sałatka z bogatej  w błonnik ciecierzycy i czerwonej papryki do smaku doprawiania jest świeżymi ziołami. Twoje dzieci również będą zachwycone, bowiem ciecierzyca ma  orzechowy  i lekko słodki smak.  Jedna porcja to jedne 160 kcal. Wypróbuj nasz przepis, a  nie będziesz żałować…

 

Składniki:

1 łyżka oliwy z oliwek

2 czerwone papryki, pokrojone w szerokie paski

400 g ciecierzycy z puszki, odsączonej i wypłukanej

4 łyżki drobno pokrojonych, świeżych ziół – bazylii, oregano oraz pietruszki

 

 

Sos sałatkowy:

3 łyżki oliwy z oliwek

1 łyżka octu balsamicznego

Sól, pieprz do smaku

 

 

Przygotowanie:

1. Natłuścić oliwą patelnię i rozgrzej ją. Włóż paprykę i smaż mieszając od czasu do czasu, 12-15 minut, dopóki nie zmięknie. Odstaw, aby lekko ostygła, w potem pokrój z kawałki.

2. Włożyć paprykę do salaterki.  Dodać ciecierzycę i zioła, wymieszaj.
3. Zmieszaj składniki sosu i zalej nimi sałatkę. Potrząśnij kilka razy salaterką, aby dobrze rozprowadzić sos.

 

 

 

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena