SZUKAJ
Kulinaria
0

Brakuje Ci energii? Oto menu, które pomoże Ci zwalczyć zmęczenie

Masz wrażenie, że ostatnio brakuje Ci energii. Mimo, że nie zarywasz nocy i nie masz zbyt wielu obowiązków na głowie to cięgle jesteś zmęczony. Wstajesz rano z łóżka i najchętniej już byś do niego wrócił?…

Brakuje Ci energii?  Oto menu, które pomoże Ci zwalczyć zmęczenie

Masz wrażenie, że ostatnio brakuje Ci energii. Mimo, że nie zarywasz nocy i nie masz zbyt wielu obowiązków na głowie  to cięgle jesteś zmęczony. Wstajesz rano z łóżka i najchętniej już byś do niego wrócił? Mamy coś, co sprawi, że ten scenariusz  stanie się przeszłością. Wprowadź do swojego menu kilka zmian, a będziesz jak nowo narodzony. Zaczniesz cieszyć się życiem i nabierzesz ochoty na najwięcej.

Przede wszystkim naucz się jeść regularnie niewielkie posiłki, które pomogą Ci  uzupełnić straconą energię.

Przekąski i napoje: Garść orzechów i rodzynków lub nie słodzonego popcornu; ciasteczka owsiane lub krakersy ryżowe; świeże owoce, surowa marchew. Popijaj przez cały dzień wodę mineralną (co najmniej 8 szklanek).

 

Fot: Pinterest

Energetyczne śniadanie: Płatki zbożowe; pieczona fasola na toście. (fasola z pełnoziarnistym pieczywem to zastrzyk energii); jako w koszulce; koktajl owocowy; świeży sok lub świeże owoce lub jogurt. W weekendy dania typu śniadanio – obiad, jak jako sadzone z wędzonym łososiem, zapiekanka z ryby i ryż.

kotajl poprawijący koncentrację

Ożywczy lunch: dania o wysokiej zawartości białka: talerz fasoli i zupa warzywna z bułką grahamką; makaron z krewetkami; rybą, kurczakiem lub chudym mięsem; falafel (kotlecik z ciecierzycy i jaj ) z sałatką i chlebkiem pita; kanapka z ryżowego chleba z sałatką z kurczaka albo tuńczyka, ryba z kurczak z rusztu z sałatką; pieczone grzyby z pesto z pełnoziarnistym pieczywem.

Sałatka z grillowanym kurczakiem

Wieczorem wsparcie – pieczone ziemniaki z warzywami lub chili z mięsem; małże po sardyńsku z makaronem lub pieczywem i sałatką; ziemniaki z wędzoną makrelą z zielonymi warzywami gotowanymi na parze.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!