SZUKAJ
Kulinaria
0

Być szczupłym, propozycja menu

Jeśli zależy nam na tym, by utrzymać formę i nie przybrać na wadze często zastanawiamy się nad tym co powinno znaleźć się w naszym menu…

Być szczupłym, propozycja menu

Jeśli zależy nam na tym, by utrzymać formę i nie przybrać na wadze często zastanawiamy się nad tym co powinno znaleźć się w naszym menu. Dziś ułożyliśmy dla Was mini dietę odchudzającą dostosowaną do indywidualnych potrzeb i możliwości.

Posiłki

Śniadanie

Szklanka niesłodzonego soku owocowego albo połówka grejpfruta, 35 g otrębów lub płatków zbożowych, bądź 2 batony zbożowe z dowolną porcją mleka, tost z niskotłuszczową margaryną i dżemem niskocukrowym. Jajko gotowane w skorupce lub na parze, albo 1 płat chudego bekonu podpieczonego, z pełnoziarnistym tostem.

Przekąska południowa

Kawa albo herbata z mlekiem z dziennej dawki, bądź herbata ziołowa, woda mineralna lub świeżo wyciśnięty sok z owoców. Owoc albo batonik zbożowy.

Obiad

Kanapka z pełnoziarnistego pieczywa ze 115 g mięsa (pieczony kurczak, chuda wołowina lub szynka), z 55 g tuńczyka z puszki, w sosie własnym albo z 40 g niskotłuszczowego cheddara; warzywa z rusztu i chude mięso lub hamburger drobiowy w bułce; ziemniak w mundurku i jako na twardo; 115 g tuńczyka z puszki, w sosie własnym z 1 łyżeczką niskotłuszczowego majonezu. Owoce i chudy jogurt jako dodatki.

Przekąska popołudniowa

Taka jak w południe.

Kolacja

85 g gotowanego ryżu, makaronu; lub dwa małe ziemniaki: 175 g ryby; 115 g drobiu, czy chudego mięsa, smażonego bez tłuszczu. Do tego dwie porcje gotowanych na parze warzyw (brokuły, marchew). Świeże owoce lub 85 g owocowego deseru.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!