SZUKAJ

 

Zdrowie
0

Leżysz chora w łóżku? Oto naturalne środki, które pomogą Ci stanąć na nogi

Jeśli przeziębienie wpędziło Cię łóżka, nie musisz od razu sięgać po leki garściami. Równie skuteczne mogą okazać naturalne środki, które pomogą wesprzeć Twój układ odpornościowy i uzdrowią Twoje ciało…

Leżysz chora w łóżku? Oto naturalne środki, które pomogą Ci stanąć na nogi

Jeśli przeziębienie wpędziło Cię łóżka,  nie musisz od razu sięgać po leki garściami. Równie skuteczne mogą okazać naturalne środki, które pomogą wesprzeć Twój układ odpornościowy i uzdrowią Twoje ciało. Oczywiście niektóre schorzenia wymagają natychmiastowej wizyty u lekarza, ale wymienione poniżej środki zaradcze mogą być stosowane zarówno samodzielnie, jak i w kontakcie z innymi lekami. Zawsze jednak trzeba zachować ostrożność. Jeśli nie masz pewności, co do ich stosowania dobrze będzie skonsultować się ze swoich lekarzem. Trzeba jednak nadmienić, że większość z nich jest pyszna i kojąca. Czas wypowiedzieć wojnę chorobie i postawić się z powrotem na nogi!

Przy chorobie bardzo ważne jest to, by nawadniać swój organizm. Twoje ciało potrzebuje wówczas znacznie więcej wody. Woda z cytryną będzie dla Ciebie jak zastrzyk energii. Poczujesz się lepiej a, witamina C wspomoże Twój układ odpornościowy. Woda z cytryną smakuje naprawdę dobrze.

Być może nie jest przyjemny, ale surowy czosnek działa jak naturalny antybiotyk. Dodają czosnek do przyrządzanych posiłków zafundujesz swojemu przeziębieniu potężnego kopniaka. Czosnek wzmocni Twój układ odpornościowy i zapobiegnie nawrotom chory.

Miód w trakcie przeziębiania jest bardzo kojący. Dodawaj go do herbaty, bądź mleka. Idealnie wyciszy kaszel, ukoi piekące gardło i wprowadzi do Twojej diety zdrowej słodyczy. Miód prosto z pasieki będziemy najlepszym wyborem.

Imbir również ma działanie przeciwbakteryjne. Śmiało możesz go dodawać do herbaty, soku, a nawet do powyżej wymienionej wody z cytryną. Herbata z imbirem szybko postawi Cię na nogi.

Sięgaj po herbatki ziołowe, najlepszym wyborem będzie ta z czarnego bzu. Zawiera dużo witaminy C. Daj do niej miód, kurkumę, cynom. Z takim arsenałem przeziębienie nie ma żadnych szans.

Jeśli masz przeziębienie lub grypę odpoczynek jest niezbędny. To jedna z najbardziej oczywistych wskazówek, a tym samym najbardziej zaniedbywana. Dając sobie więcej czasu na sen wzmocnisz swój układ odpornościowy . Sen daje Twojemu organizmowi, czas na regenerację. Zapewnij go sobie jak najwięcej. Dlatego bardzo często, gdy zarywamy noce jesteśmy bardziej narażeni na atak rozmaitych wirusów i bakterii. Zatem marsz do łóżka! 😉

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena