SZUKAJ
Kulinaria
0

Łyk odporności

Przed nami najtrudniejsze dni w roku. Zwłaszcza dla osób, które źle znoszą jesienne warunki pogodowe i zmiany temperatury (ciepłe, często nawet przegrzane pomieszczenia na przemian z dominującym zimnem panującym na zewnątrz)…

Łyk odporności

Przed nami najtrudniejsze dni w roku. Zwłaszcza dla osób, które źle znoszą jesienne warunki pogodowe i zmiany temperatury (ciepłe, często nawet przegrzane pomieszczenia na przemian z dominującym zimnem panującym na zewnątrz). Także dla tych, którzy cierpią z powodu barku naturalnego świata i za krótki dzień płacą barkiem nastroju, też prowadzącym do osłabienia. Osoby, te, czyli praktycznie większość nie powinny przegapić żadnej okazji aby zasilić swój organizm dawką dobroczynnych witamin i minerałów.

I

mbir!

Jest używany do celów leczniczych i jako przyprawa od co najmniej 5000lat. Widomo, że łagodzi bóle stawów, zmniejsza ryzyko zakrzepów krwi, a także łagodzi duszność towarzyszącą przeziębieniom. Zanim jednak sięgniemy po imbir w celach leczniczych, zaaplikujmy go sobie profilaktycznie w smacznym soku.

Składniki soku na odporność: pomarańcza, jabłko, marchew, imbir
Sposób wykonania: Składniki myjemy, obieramy ze skórki i kroimy na niewielkie kawałki. Centymetrowej grubości plaster świeżego imbiru ścieramy, na tarce. Wszystko miksujemy razem w blenderze.
Wartość energetyczna: 400 ml – 250 kcal, 100 ml- 62 kcal

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *