SZUKAJ
Kulinaria
0

Propozycja menu – szukamy zdrowych zamienników

Każdy ma swoje mniejsze i większe słabości. Niektórzy podjadają słodycze inni ciągle przegrywają walkę z nałogiem papierosowym. Dziś przygotowaliśmy menu pełne zdrowych zamienników. Jak zamienić złe nawyki na zdrowe przekąski…

Propozycja menu – szukamy zdrowych  zamienników

Każdy ma swoje mniejsze i większe słabości. Niektórzy podjadają słodycze inni ciągle przegrywają walkę z nałogiem papierosowym. Dziś przygotowaliśmy menu pełne zdrowych zamienników. Jak zamienić złe nawyki na zdrowe przekąski? Oto rozwiązanie!

1. Gdy marzymy o czekoladzie
Zajadajmy owoce: można zrobić koktajl z jogurtu, jabłka i banana albo pikantną sałatkę owocową.
2. Zamiast soli
Skropmy przyprawę sokiem z limonki lub cytryny; przyrządźmy pikantne danie jak zupa tom yam albo ciasteczka krabowe z chili.
3. Kiedy chcemy zapalić
Oszukajmy głód nikotyny przekąskami: popcornem bez soli; orzechami lub pestkami; surowymi warzywami i owocami; pieczywem; pieczonymi warzywami korzeniowymi z sosem chrzanowym albo sałatką nicejską.
4. Zamiast alkoholu
Pijmy wodę mineralną z plasterkiem cytryny, soki owocowe, piwo i wino bezalkoholowe.
5. Za dużo tłuszczu
Wybierajmy pokarmy niskotłuszczowe: kurczaka albo rybę z rusztu lub z wody, frytki piekarnika i zapiekankę z ziemniaków.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *