SZUKAJ
Kulinaria
0

Propozycja menu, w okresie ciąży

Kobiety w ciąży powinny zwracać większą uwagę na to, co znajduje się w ich codziennym jadłospisie. Mądrze dobra dieta to również klucz do zdrowo …

Propozycja menu, w okresie ciąży

Kobiety w ciąży powinny zwracać większą uwagę na to, co znajduje się w ich codziennym jadłospisie. Mądrze dobrana dieta to również klucz do zdrowo przebiegającej ciąży.

Śniadanie

Wybierz płatki zbożowe lub musli z orzechami i suszonymi owocami z półtłustym mlekiem i świeżym owocem. Do picia sok owocowy. W weekend jajko lub jajecznica z plasterkiem chudego boczku z rusztu i pełnoziarnistym tostem.

Drugie śniadanie

Świeże owoce (źródło beta – karotenu), koktajl morelowy

Lunch

Kromka chleba pełnoziarnistego z tłustą rybą , zielona sałata i orzeszki piniowe lub ziarna słonecznika.

Kolacja

Makaron, ryż ziemniaki z dodatkiem pomarańczowych i czerwonych warzyw, np. marchewki i papryki. Do tego mała porcja chudego mięsa lub owoców morza, bądź szaszłyk z przegrzebków i boczku.
Na deser: tarta

Między posiłkami

Orzechy brazylijskie lub chudy jogurt posypany orzechami albo kawałkiem żółtego sera.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *