SZUKAJ

 

Zdrowie
0

Przygotuj sylwetkę na lato: 3 proste ćwiczenia na sexy brzuch

Im bliżej lata, tym większa uwagę poświęcamy naszej figurze. Która z nas nie marzy o płaskim, wyćwiczonym brzuchu, który z dumą będzie można prezentować w bikini?

Przygotuj sylwetkę na lato: 3 proste ćwiczenia na sexy brzuch

Im bliżej lata,  tym większa uwagę poświęcamy naszej figurze. Która z nas nie marzy o płaskim, wyćwiczonym brzuchu, który z dumą będzie można prezentować w bikini? Przygotowaliśmy dla Was 3 ćwiczenia, które sprawią, że marzenie o zgrabnej sylwetce stanie się rzeczywistością. Do lata już niedaleko, dlatego im szybciej zaczniecie, tym zmiany szybciej zaczną cieszyć wasze oczy. Wystarczy, że będziecie podążać za naszymi wskazówkami. Gotowe na sexy brzuch? Zaczynamy wiosenne wyzwanie!

 

Aby osiągnąć sukces musisz wykazać się cierpliwością i zaangażowaniem. Pierwsze efekty pojawią się po kilku tygodniach, ale warto na nie poczekać. Oczywiście nic nie osiągniesz, jeśli nie zmienisz swojego tryby życia na zdrowszy, zmień swoją dietę i nie zapominaj o piciu odpowiedniej ilości wody. Poniższy trening powinnaś wykonywać 3-4 razy w tygodniu.

 

 

Brzuszki z ugiętymi nogami

 

Połóż się na macie bądź ręczniku. Niech plecy dokładnie dotykają podłoża, a brzuch niech pozostanie wyciągnięty. Następnie unieś do góry nogi, zegnij je kolanach i rozpocznij wykonywanie brzuszków. Ręce możesz trzymać na karku, bądź tuż przy ciele. Podczas wykonywania ćwiczeń pamiętaj o regularnym, miarowym oddechu. Wykonuj to ćwiczenie przez minutę, następnie zrób sobie 20 minutowy odpoczynek. Wykonaj jeszcze 2 serie.

 

Fot: yourcoffeebreak.co.uk

brzuszki z ugietymi nogami

 

Brzuszki z ugiętymi nogam

 

Tak samo jak przy poprzednim ćwiczeniu rozłóż się wygodnie na macie, bądź ręczniku, plecy dokładnie przyklej do podłoża i rozciągnij brzuch. Ręce ułóż na karku, unieś nogi lekko no góry i wyciągnij delikatnie przed siebie, tak abyś poczuła mięśnie brzucha. Przy każdym brzuszku staraj się oderwać łopatki od maty. Odcinek lędźwiowy kręgosłupa cały czas musi dotykać podłoża. Pracuj mięśniami brzucha, nie kręgosłupem. Pamiętaj o regularnych oddechu. Wykonuj to ćwiczenie przez minutę, następnie zrób sobie 20 minutowy odpoczynek. Wykonaj jeszcze 2 serie.

 

Fot: zrobcosdlasiebie.blogspot.com

brzuszki z uniesionymo nogami

 

Plank bokiem

 

Patrząc na to zdjęcie możesz odnieść wrażenie, że to ćwiczenie jest łatwe, nic bardziej mylnego ! Aby wykonać je prawidłowo powinnaś ułożyć ciało w pozycji jak poniżej. Ręce powinny tworzyć jedną linię, biodra powinny być oderwane od podłogi, a nogi ustawione równolegle do siebie. Plecy proste, brzuch wciągnięty. Nie zapominaj o miarowym oddechu. Postaraj się wytrzymać w tej pozycji 30 sekund, a następnie odpoczywaj przez 15 sekund. Powtórz to ćwiczenie 3 razy. Nie poddawaj się.

 

Fot: 1.bp.blogspot.com

Plank bokiem

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena