SZUKAJ
Zdrowie
0

Uzdrowienie jadłospisu w 8 tygodni – piąty tydzień

W tygodniu naszego wyzwania zachęcamy Was do wypróbowania jakiegoś produktu sojowego. Jeśli nie smakuje Cię miękkie tofu, wybierz odmianę twardą lub supertwardą. Zamrożone tofu można wkruszyć do potraw duszonych…

Uzdrowienie jadłospisu w 8 tygodni – piąty tydzień

W tygodniu naszego wyzwania zachęcamy Was do wypróbowania jakiegoś produktu sojowego. Jeśli nie smakuje Cię miękkie tofu, wybierz odmianę twardą lub supertwardą. Zamrożone tofu można wkruszyć do potraw duszonych. Spróbuj gotowanej na parze zielonej soi w strączkach (można również zakupić mrożoną). Do zup dodawaj pastę sojową miso. Spróbuj zjeść hamburgera sojowego. Eksperymentuj, a znajdziesz marki i produkty, które będę Ci smakować.

Zapełnij zamrażarkę mrożonymi warzywami. Błyskawicznie zrobisz z nich chińskie danie. Ułatwi Ci to osiągnięcie celu, jakim jest jedzenie 5 lub więcej porcji dziennie owoców i warzyw. Zamrożenie to sposób przechowywania, który powoduje najmniejsze straty wartości odżywczych, więc mrożonki są równie wartościowe jak świeże produkty, kupione w zieleniaku, a nawet niekiedy wartościowsze.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *