SZUKAJ
Zdrowie
0

Uzdrowienie jadłospisu w 8 tygodni – szósty tydzień

Nadszedł czas na cotygodniową dawkę zaleceń. Poprzednim razem zachęcaliśmy Was do przekonania się do produktów sojowych. Tym razem uzdrowienie jadłospisu będzie wymagało przekonania się do picia herbaty…

Uzdrowienie jadłospisu w 8 tygodni – szósty tydzień

Nadszedł czas na cotygodniową dawkę zaleceń. Poprzednim razem zachęcaliśmy Was do przekonania się do produktów sojowych. Tym razem uzdrowienie jadłospisu będzie wymagało przekonania się do picia herbaty. Pijesz kawę? Jeśli tak, zastąp ją przynajmniej raz dziennie herbatą. Zawiera ona przeciwutleniacze, których próżno szukać w kawie. Herbata chroni przed miażdżycą i nowotworami. Najwięcej korzyści daje picie herbaty zielonej, ale i czara ma swoje zalety. Eksperymentuj z różnymi jej rodzajami, zwykłymi i ekspresowymi.

Przeorganizuj śniadania. Przestaw się na owsiankę lub zmień płatki śniadaniowe na takie, które zawierają 3 g błonnika na porcję i najwyżej 3 g tłuszczu. Dodaj do nich świeżych jagód albo suszonych żurawin. Unikaj gotowych prażonych musli, gdyż zawierają zazwyczaj za dużo cukru i tłuszczu. Zrób je sobie sam: zmieszaj dwie szklanki płatków owsianych ze szklanką suszonych owoców i pestek oraz odrobiną brązowego cukru. Uprać je w ciepłym piekarnik, 3- 5 minut.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena