SZUKAJ

 

Moda i Uroda
0

Walka z cellulitem. Skuteczne sposoby na wygraną

Zgrabne uda i jędrna pupa nie muszą pozostawać tylko i wyłącznie marzeniem. Należy jednak pamiętać, że walka z cellulitem to przede wszystkim regularne treningi.

Walka z cellulitem. Skuteczne sposoby na wygraną

Zgrabne uda i jędrna pupa nie muszą pozostawać tylko i wyłącznie marzeniem. Należy jednak pamiętać, że walka z cellulitem to przede wszystkim regularne treningi. Oczywiście istnieją jeszcze pewne wspomagacze, a mianowicie cały szereg zabiegów kosmetycznych, który da kopa Twojej antycellulitowej ofensywie.

 

1. Trening

 

Walka z cellulitem będzie skuteczna tylko wtedy, gdy zaczniesz się ruszać, gdyż wraz z potem z Twojego organizmu usuwane zostają toksyny. W ten sposób nie tylko oczyszczasz organizm, ale także redukujesz cellulit. Pamiętaj, że liczy się każda aktywność fizyczna! Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy listę produktów, które warto spakować do swojej torby treningowej.

 

2. Ogranicz sól i sód

 

Jeżeli chcesz by Twoja walka z cellulitem naprawdę była zwycięska to koniecznie zmniejsz ilość soli oraz sodu w posiłkach. Nie wiemy czy wiesz, ale te dwa składniki zatrzymują wodę w Twoim organizmie, a konsekwencją tego jest chociażby upośledzone działanie układu krwionośnego. Uwaga: musisz zdawać sobie sprawę z tego, że nawet jeżeli nie dosalasz kanapek to może się okazać, że i tak zjadasz zbyt dużą ilość soli. Skutecznym sposobem na jej ograniczenie jest zamiana soli na zioła, które znajdziesz w każdym sklepie.

 

3. Postaw na potas

 

Jeśli chcesz raz na zawsze pożegnać się z pomarańczową skórką, zwiększ ilość potasu w swoim menu. Potas sprawi, że Twoja walka z cellulitem stanie się łatwiejsza, gdyż zapobiega on gromadzeniu się wody w organizmie, a dodatkowo reguluje gospodarkę wodną Twojego organizmu, dzięki czemu jest skuteczną ochroną przed obrzękami i toksynami. Zobacz dlaczego tego pierwiastka nie może zabraknąć w Twojej diecie oraz w jakich produktach jest go najwięcej.

 

4. Pobódź krążenie

 

Zadbaj o to by Twoje krążenie w wybranych partiach ciała było nieco lepsze, osiągniesz to za pomocą masażu czy chociażby coraz popularniejszej bańce chińskiej. Jeżeli chcesz wykonać swój masaż w domu to unieś nogę, a następnie oprzyj ją wygonie np. o wannę. Dłonie umieść na udzie w taki sposób by kciuki znajdowały się na przedniej części uda. Podczas uciskania przesuwaj dłonie w górę, aż do pośladka. Po kilku powtórzeniach, możesz zabrać się za masaż przedniej części uda. Wykonuj wszystko w taki sam sposób niezależnie od strony. Pamiętaj o regularności oraz by masaż nie trwał poniżej 10 minut.

 

5. Roller

 

Twoja walka z cellulitem nie pójdzie na marne, jeżeli zaprzyjaźnisz się z piankowym wałkiem o nazwie roller (dostaniesz go już nawet w supermarkecie). Początkowo rolowanie może sprawiać lekki dyskomfort, jednak nie zrażaj się bo jest to przejściowe. Twoje mięsnie szybko Ci się za to odwdzięczą.

 

6. Testy

 

Warto zbadać organizm pod kątem nietolerancji pokarmowej, a następnie odstawić produkty, które Ci szkodzą.

 

7. Zimny prysznic

 

Po każdym treningu schładzaj mięśnia zimną wodą, a walka z cellulitem nie będzie trwała długo. Jeżeli jesteś zmarzluchem i masz problem z wytrzymaniem pod zimną wodą, rób naprzemienny ciepła-zimna woda, jednak pamiętaj by zawsze kończyć zimną wodą.

 

8. Peeling

 

Zadbaj o odpowiednią pielęgnację swego ciała i peelinguj je codziennie. Niech stanie się to Twoim nawykiem. Świetnie sprawdzi się domowy peeling kawowy, gdyż masz pewność czym tak naprawdę karmisz swoje ciało.

 

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena