SZUKAJ
Moda i Uroda
0

3 korki do sexy wyrzeźbionych ramion: rozpocznij trening już dziś. Lato czeka!

W tym sezonie, królują sukienki i bluzki odsłaniające ramiona. Za pomocą trzech prostych kroków możecie je wyrzeźbić i poczuć się jeszcze lepiej we własnym ciele…

3 korki do sexy wyrzeźbionych ramion: rozpocznij trening już dziś. Lato czeka!

W tym sezonie, królują sukienki i bluzki odsłaniające ramiona.  Za pomocą trzech prostych kroków możecie je wyrzeźbić i poczuć się jeszcze lepiej we własnym ciele. Pamiętajcie odsłonięte ramiona są sexy! Wreszcie doczekałyśmy  się cieplejszych dni, co oznacza, że nadszedł czas, by wymienić ćwiczenia ramion, które do tej pory ograniczały się do obsługi pilota, na te, które poznacie za chwilę. Ciężarki w dłoń i zaczynamy.

 

Instrukcja:

To wykonania poniższych ćwiczeń będziesz potrzebować:

Dwa ciężarki o wadze 2 kg
Sztanga o wadze 2 kg
Ława bądź stolik  do wysokości kolan

 

Jak często: od 4 do 5 razy w tygodniu; 3 do 5 zestawów ćwiczeń, po  15  – 20 powtórzeń, przerwa nie powinna wynosić dłużej niż 30 -45 sekund między ćwiczeniami.

 

1# Biceps

Dlaczego do ćwiczenie jest dla Ciebie: Być może to stara szkoła, ale ćwiczenie na biceps, wykonywane w ten sposób,  nie tylko wyrzeźbi ramiona, ale i przedramiona oraz plecy.

bicep-curls

Fot: totalbeauty.com

 

Jak wykonać ćwiczenie: Trzymając w dłoniach ciężarki, ułóż stopy na szerokość barków. Zrób lekki krok do przodu jedną nogą, upewniając się, że palce u stopy, która pozostała z tyłu nadal dotykają podłoża, unosi się tylko pięta.  Przy podnoszeniu obciążenia w kierunku klatki piersiowej wydech, a wdech jak obniżamy masę z powrotem do pozycji wyjściowej. Przy podnoszeniu i opuszczaniu sztangi,  należy zachować ramiona w pozycji równoległej do ciała i łokcie skierowane w swoją stronę.

 

2# Triceps

Dlaczego do ćwiczenie jest dla Ciebie: Ćwiczenia na tricepsy  pomogą Ci zlikwidować obwisłą skórę ramion. Tricepsy to mięśnie tylnej części ramion, które najszybciej tracą jędrność wskutek szybkiej utraty wagi, braku aktywności fizycznej lub starzenia. To ćwiczenie pozwoli Wam zapomnieć o tak zwanych motylkach.

 

tricep-bench-

Fot: totalbeauty.com

 

Jak wykonać ćwiczenie: Usiądź nisko na ławce upewniając się, ze twoje ramiona mocno opierają się krawędzi ławki. Powoli schodź nogami do przodu, uda powinny być ustawione równolegle do podłogi, a stopy płasko przylegać do ziemi. Gdy robisz wdech opuść swoje ciało, a następnie wydech jak powracasz do pozycji wyjściowej.

 

3# Smukłe ramiona

 

Dlaczego to ćwiczenie jest dla Ciebie: To ćwiczenie pomoże ci optycznie wysmuklić ramiona, a dzięki temu sprawi, ze Twoja talia będzie wyglądała na mniejszą.

smukle ramiona

Fot: totalbeauty.com

 

Jak wykonać ćwiczenie: W pozycji stojącej, chwyć sztangę dłońmi skierowanymi na zewnątrz, doprowadzając je do poziomu brody. Podnosząc obciążenie, trzymaj ręce lekko skierowane do przodu, biorąc wydech przy podnoszeniu. Przy wdechu natomiast sprowadzaj swoje ramiona z powrotem do pozycji wyjściowej.

 

 Przeczytaj jeszcze: Gotowa na lato? Oto ćwiczenia na TALIĘ, dzięki którym będziesz wyglądać zjawiskowo i pozostaniesz w formie

 

 

 

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *