SZUKAJ
Zdrowie
0

„Check it before it’s removed” – nietypowa kampania dotycząca raka piersi

Niemiecki odpowiednik polskiej Różowej Wstążki – Pink Ribbon Germany od lat informuje i przestrzega kobiety przed zachorowaniem na raka piersi…

„Check it before it’s removed” – nietypowa kampania dotycząca raka piersi

Niemiecki odpowiednik polskiej Różowej Wstążki – Pink Ribbon Germany od lat informuje i przestrzega kobiety  przed zachorowaniem na raka piersi. Mimo działań na wielu płaszczyznach nadal w społeczeństwach, także w tych wysoko rozwiniętych państwach istnieje poważny problem z profilaktyką. Tradycyjne kampanie nie spełniają swoje roli i nie działają na adresatki tak jak powinny. Organizacja wyciągnęła wnioski i postanowiła spróbować czegoś nowego. Tak właśnie narodziła się kampnia “Check it before it’s removed” (po. ang. sprawdź, zanim zostanie usunięte). Mam ona na celu podnieść świadomość kobiet i zachęcić je do badania piersi.

 

W ramach kampanii “Check it before it’s removed” powstała również sesja zdjęciowa, w której zobaczymy kobiety pozujące z odsłoniętą piersią.  Fotografie z sesji można zamiesić w mediach społecznościowych. Jednak w takich serwisach jak Facebook i Instagram kadry tego typu są automatycznie blokowane. Pamiętacie akcje free the niple“? Hasło “Check it before it’s removed” zostało wybrane celowo, ma ono nie tylko zachęcać kobiety do profilaktyki i badania, ale i wyśmiewa tym samym politykę Facebooka i Instagrama.

 

 

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *