Converse z myślą o swoich fanach przygotował wiosenną kampanię pod hasłem „Made by you”. Zebrano w niej kolekcję nie tylko kultowych trampek, co historii, którą opowiadają o sobie właściciele butów The Chuck Taylor All Star z całego świata.
„Made by you” to wielokanałowa kampania globalna. Swoim zasięgiem obejmuje działania w przestrzeni miejskiej, punktach sprzedaży oraz kanały social media i wszelkie platformy internetowe. Zebrane portrety należą zarówno do znanych na całym świecie ikon, jak Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear czy Glenn O’Brien, jak i fanów marki.
Wszystkie autoportrety prezentowane są na wystawie, która obiegnie cały świat: zaczynając od Nowego Jorku, przez Szanghaj, dotrze do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Kampania ma mieć wydźwięk mocno kreatywny, dlatego lokalne wystawy mają przybliżać formę wyrażania siebie w różnych częściach globu. Fani marki mają wyzwolić kreatywnego ducha i pokazać charakter loklanych społeczności, które tak ukochały sobie trampki The Chuck Taylor All Star.
Dodano 0 komentarzy
Zostaw komentarz
Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!