SZUKAJ
Moda i Uroda
0

Czy Rihanna chce stworzyć własne modowe imperium?

Jako wokalistka odnosi same sukcesy. Jednak to nie wszystko, rynek fotograficzny również ją uwielbia. Jej fani chcą wiedzieć co nosi, jakich kosmetyków używa na co dzień, czy jest na diecie…

Czy Rihanna chce stworzyć własne modowe imperium?

Jako wokalistka odnosi same sukcesy. Jednak to nie wszystko, rynek fotograficzny również ją uwielbia. Jej fani chcą wiedzieć co nosi, jakich kosmetyków używa na co dzień, czy jest na diecie? Co więcej, kolekcje ubrań dla River Island i linie kosmetyków M.A.C sygnowane imieniem Rihanny sprzedały się w rekordowym tempie. Gwiazda chce to wykorzystać i niedawno złożyła wniosek z prośbą o zatwierdzenie znaku towarowego oraz marki o nazwie “Fenty”. Dlaczego akurat ta nazwa? Tak brzmi brzmi nazwisko wokalistki.

Media donoszą, że Rihanna zamierza zastrzec produkty związane z branżą mody i urody. W wyszukiwarkach logotypów, czy spółek już teraz można doszukać się pierwszych śladów jej modowej działalności: FentyApparel”, “FentyBeauty”, “FentyClothing”, “FentyCosmetics”, “FentyFace”, “FentyIntimates”, “FentyLingerie”, “FentyMakeUp”, “FentyNails”, “FentySwim”, “FentySwimwear”, “FentyCorp”, “Robyn”, Fenty 88″, a także “Rhi Rhi”.

Wszystko wskazuje na to, że Rihanna niedługo obwieści światu założenie własnego brandu. Pytanie tylko, czy uda się jej przenieść sukces z projektów ze znanymi markami na swój własny biznes. Pozycję w branży buduje się latami. Na pewno część fanów chętnie zaopatrzyłaby się w ciuchy i preparaty kosmetyczne od Fenty. Historia jednak uczy, że sława nie wystarczy by osiągnąć sukces. Gwiazdy takie jak: Beyonce, Jennifer Lopez, Kanye West również próbowali swoich sił w przemyśle odzieżowym i kosmetycznym,  jednak większość z nich polegała. Perfumy sygnowane imieniem, czy konkretna kolekcja to nie to samo, co prowadzenie własnej firmy. Jednak Rihannie życzymy samych sukcesów.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *