Media donoszą, że Rihanna zamierza zastrzec produkty związane z branżą mody i urody. W wyszukiwarkach logotypów, czy spółek już teraz można doszukać się pierwszych śladów jej modowej działalności: FentyApparel”, „FentyBeauty”, „FentyClothing”, „FentyCosmetics”, „FentyFace”, „FentyIntimates”, „FentyLingerie”, „FentyMakeUp”, „FentyNails”, „FentySwim”, „FentySwimwear”, „FentyCorp”, „Robyn”, Fenty 88″, a także „Rhi Rhi”.
Wszystko wskazuje na to, że Rihanna niedługo obwieści światu założenie własnego brandu. Pytanie tylko, czy uda się jej przenieść sukces z projektów ze znanymi markami na swój własny biznes. Pozycję w branży buduje się latami. Na pewno część fanów chętnie zaopatrzyłaby się w ciuchy i preparaty kosmetyczne od Fenty. Historia jednak uczy, że sława nie wystarczy by osiągnąć sukces. Gwiazdy takie jak: Beyonce, Jennifer Lopez, Kanye West również próbowali swoich sił w przemyśle odzieżowym i kosmetycznym, jednak większość z nich polegała. Perfumy sygnowane imieniem, czy konkretna kolekcja to nie to samo, co prowadzenie własnej firmy. Jednak Rihannie życzymy samych sukcesów.
Dodano 0 komentarzy
Zostaw komentarz
Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!