SZUKAJ
Kultura
0

„Droga do kariery. Tajniki branży muzycznej”… projekt, który pokaże jak grać by wygrać

Muzyka łagodzi obyczaje, przełamuje bariery, kruszy lody, dodaje energii i przede wszystkim wzrusza. Młodych utalentowanych ludzi nie brakuje, jednak niekiedy nie mają na tyle siły przebicia, narzędzi i wiedzy by rozpocząć muzyczna przygodę…

„Droga do kariery. Tajniki branży muzycznej”… projekt, który pokaże jak grać by wygrać

Muzyka łagodzi obyczaje, przełamuje bariery, kruszy lody, dodaje energii i przede wszystkim wzrusza. Młodych utalentowanych ludzi nie brakuje, jednak niekiedy nie mają na tyle siły przebicia, narzędzi i wiedzy by rozpocząć muzyczna przygodę. Postanowiliśmy wesprzeć projekt, który powstał właśnie z myślą o takich osobach.

„Droga do kariery. Tajniki branży muzycznej” to oryginalna seria wywiadów wideo ze znanymi postaciami branży . W 20 odcinkach, z których ukazały się już pierwsze cztery, znajdzie się mnóstwo porad, sugestii, pomysłów, inspiracji, idei, ciekawostek, sekretów i wskazówek dla tych, którzy planują karierę związaną z muzyką. Za porozumieniem z organizatorami projektu będziemy Wam je udostępniać na naszym serwisie. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o projekcie zapraszamy Was również na bloga NuPlays (blog.nuplays.pl/tajniki) i na kanał YouTube (https://www.youtube.com/user/NuPlaysPolska). Patronat nad całym przedsięwzięciem objęła Akademia Menedżerów Muzycznych.

C

zym jest NuPlays?

NuPlays to internetowy serwis stanowiący połączenie internetowego sklepu z MP3 i platformy sprzedażowej dla artystów i wytwórni. Umożliwia sprzedaż muzyki oraz dowolnych gadżetów i usług z nią związanych: ubrań, CD, winyli, koncertów, usług i przedmiotów kolekcjonerskich.

Serwis umożliwia także odpłatne transmitowanie koncertów na żywo przez Internet do fanów w dowolnym miejscu na świecie.
Dla artystów, którzy jeszcze nie mają swoich gadżetów, NuPlays udostępnia usługę NuPlays On Demand: koszulki, które produkują i dostarczają się same wprost do fanów!

R

ada płynąca z doświadczenia

Jednym z założeń poradnika jest to, że ma on być źródłem niezbędnych umiejętności, praktyk, rozwiązań, które pozwolą na zminimalizowanie popełniania nieuniknionych błędów. Nie jest to gotowa recepta na sukces, a zachęta do refleksji nad muzyką w świecie bezlitosnego show-biznesu. Jak znaleźć w nim miejsce dla swojej interpretacji i twórczości. Współczesny rynek muzyczny jest nieprzewidywalny i błędem jest myślenie, że dobra muzyka obroni się sama. Można być popularnym nie sprzedając ani jednej płyty. Czasami wystarczy do tego wypuszczenie jednego wideo. Świat się zmienia i droga do kariery również. Przekonacie się o tym oglądając kolejne odcinki.
Już dziś zapraszamy Was na pierwszy odcinek rozpoczynający całą serię wywiadów. Zobaczycie w nim jak: Marek Laskowski – szef Klubu Progresja Music Zone dzieli się swoim spostrzeżeniami.

„Droga do kariery” to pierwsze takie przedsięwzięcie, powstałe z myślą o edukacji młodych muzyków. Jego twórcy chcą pokazać, że sukces na rynku muzycznym nie jest wyłącznie efektem przypadku, szczęścia i układów. W rzeczywistości to wynik talentu, ciężkiej pracy i – jak przekonują zaproszeni goście – znajomości wielu reguł.
Partnerem zaangażowanym w tworzenie „Drogi do kariery” jest Akademia Menadżerów Muzycznych. Celem jej działalności jest przygotowanie profesjonalistów w zarządzaniu muzyką, a co za tym idzie – poprawienie warunków polskiego rynku muzycznego

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!