Znana wszystkim kobietom (i nie tylko ) firma kosmetyczna Dove, w dość nietypowy sposób ponownie poruszyła problem postrzegania naszego piękna przez nas samych. Za pomocą kampanii próbuje uświadomić nam, że powinniśmy być dumni na co dzień ze swojego ciała, akceptować je w pełni, a dzięki temu zyskać na pewności siebie.
Tym razem Dove daje nam wybór i sprawdza jak postrzegamy siebie w kategoriach naszej urody. Jesteśmy piękni, czy przeciętni?
Aby nadać akcji odpowiedni wydźwięk przeprowadzono ją w miejscach, gdzie kobiety udają się bardzo często. Za kontent reklamowy posłużyły drzwi w centrach handlowych, outletach w pięciu miastach, mianowicie w San Francisco, Szanghaju, Delhi, Londynie i Sao Paulo.
Gdy panie wchodząc do sklepu miały podjąć decyzje przez które drzwi chcą przejść, czujne oczy kamer rejestrowały ich reakcję.
Eksperyment niestety potwierdza smutne statystyki, które pokazują, że 96 proc. pań nie czuje się piękna.
Akcja Dove ma nieść przesłanie, że nie ma brzydkich kobiet są takie, które o siebie nie dbają, dlatego smutne jest to, że tak surowo siebie oceniamy.
Dodano 0 komentarzy
Zostaw komentarz
Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!