SZUKAJ
Kultura
0

Nie oceniaj kobiet po ich ubraniu! To hasło nowej kampanii społecznej Terre Des Femmes

Niestety przysłowie „jak Cię widzą, tak Cię piszą” jak się okazuje jest nadal bardzo aktualne. Tym bardziej jeśli chodzi o otoczenie przedstawicielek płci pięknej…

Nie oceniaj kobiet po ich ubraniu! To hasło nowej kampanii społecznej Terre Des Femmes

Niestety przysłowie „jak Cię widzą, tak Cię piszą” jak się okazuje jest nadal bardzo aktualne. Tym bardziej jeśli chodzi o otoczenie przedstawicielek płci pięknej. Krótka spódniczka, odkryty brzuch, głęboki dekolt w życiu prywatny i zawodowym narażają kobiety na negatywne i seksistwoskie komentarze. Co gorsza one same nie szczędzą sobie uszczypliwych i raniących określeń. Szwajcarska organizacja zajmująca się prawami człowieka Terre Des Femmes głośno wyraziła swój sprzeciw przeciwko takiemu stanu rzeczy i uruchomiła kampanię pod hasłem „Don’t measure a woman’s worth by her clothes”. Jej autorami są Theresa Wlokka oraz studenci Miami Ad School w Hamburgu. Na przedstawionych zdjęciach możemy dowidzieć się, jakich określeń używają głównie mężczyźni, ale i nie tylko, oceniając głębokość wcześniej wspomnianego już dekoltu, długość spódnicy, czy wysokość obcasa.

Fot: "Don't measure a woman's worth by her clothes". Kampania społeczna Terre Des Femmes

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!