Francuz ma na swoim koncie ma wiele telewizyjnych reklam dla chociażby takich marek ja Perrier, Kodak, Cacharel, Azzedine Alaia. W jego życiorysie można się również doszukać artystycznej współpracy z Grace Jones. Jean reżyserował estradowo koncerty piosenkarki, odpowiadał za jej wizerunek, a nawet projektował okładki płyt. Nie trzeba więcej przekonywać, że to odpowiedni człowiek na właściwym miejscu. Tym razem swoją wyobraźnie i doświadczenie wykorzystał na planie nowego filmu Chanel.
Kilka słów o samym zapachu. Chance Au Vive to perfumy o energetycznej nucie zapachowej. Łączą w sobie nuty gorzkiego grejpfruta, białego piżma, jaśminu i kwiatów (autorem kompozycji jest Olivier Polge, syn współpracującego już wcześniej z marką Jacquesa Polge’a). Perfumy są bardzo dziewczęce, ale też żywiołowe. To idealna kompozycja zapachowa dla dziewczęcych, ale i energicznych kobiet. Taki klimat uchwycono również na samym filmie promującym Chance Au Vive. Reklama została nagrana w kręgielni, gdzie kule zastąpiły pięknie wyeksponowane flakony zapachu. Modelki zostały słodko wystylizowane. W reklamie zobaczymy: Cindy Bruna, Romy Schonberger, Sigrid Agren i najbardziej charyzmatyczną – rudowłosą Rianne van Rompaey. Główna bohaterka stanowi idealne odzwierciedlenie cech dziewczyny Chanel – energiczna, zdecydowana, dziewczęca i trochę zbuntowana, a przy tym szykowna i pełna wdzięku.
Dodano 0 komentarzy
Zostaw komentarz
Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!