SZUKAJ
Moda i Uroda
0

Nowy zapach Chanel Chance Au Vive

Kto nie uwielbia reklam Chanel? Fotografie, wideo, aż wreszcie same reklamy od marki Chanel to prawie zawsze małe arcydzieła. Od lat powstające na bazie…

Nowy zapach Chanel Chance Au Vive

Kto nie uwielbia reklam Chanel? Fotografie, wideo, aż wreszcie same reklamy od marki Chanel to prawie zawsze małe arcydzieła. Od lat powstające na bazie współpracy z największymi nazwiskami ze świata produkcji wideo, teatru, czy filmu. Budzą zachwyt i stanowią bardzo ciekawą i inspirującą opowieść, o tym jak niekiedy reklama może przerodzić się w piękną i profesjonalną historię o samym produkcie. Niezależnie od tego, czy jest to szminka, żakiet, czy flakon perfum. Marka idzie za ciosem i tym razem to promocji nowego zapachu Chance Au Vive zaprosiła Jeana Paula Goude’a, który jako wszechstronny artysta dobrze zdążył zapoznać się z sztuką audiowizualną, fotografią, ilustracją, reżyserią i choreografią.

Fot: Chanel Chance Au Vive, kampania Jeana-Paula Goude'a, fot. Philippe Baumann

Francuz ma na swoim koncie ma wiele telewizyjnych reklam dla chociażby takich marek ja Perrier, Kodak, Cacharel, Azzedine Alaia. W jego życiorysie można się również doszukać artystycznej współpracy z Grace Jones. Jean reżyserował estradowo koncerty piosenkarki, odpowiadał za jej wizerunek, a nawet projektował okładki płyt. Nie trzeba więcej przekonywać, że to odpowiedni człowiek na właściwym miejscu. Tym razem swoją wyobraźnie i doświadczenie wykorzystał na planie nowego filmu Chanel.

Kilka słów o samym zapachu. Chance Au Vive to perfumy o energetycznej nucie zapachowej. Łączą w sobie nuty gorzkiego grejpfruta, białego piżma, jaśminu i kwiatów (autorem kompozycji jest Olivier Polge, syn współpracującego już wcześniej z marką Jacquesa Polge’a). Perfumy są bardzo dziewczęce, ale też żywiołowe. To idealna kompozycja zapachowa dla dziewczęcych, ale i  energicznych kobiet. Taki klimat uchwycono również na samym filmie promującym Chance Au Vive. Reklama została nagrana w kręgielni, gdzie  kule zastąpiły pięknie wyeksponowane flakony zapachu. Modelki zostały słodko wystylizowane. W reklamie zobaczymy: Cindy Bruna, Romy Schonberger, Sigrid Agren i najbardziej charyzmatyczną – rudowłosą Rianne van Rompaey. Główna bohaterka stanowi idealne odzwierciedlenie cech dziewczyny Chanel – energiczna, zdecydowana, dziewczęca i trochę zbuntowana, a przy tym szykowna i pełna wdzięku.

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!