Serwis Women’s Wear Daily podał informację, że Rihanna została nowym dyrektorem kreatywnym marki Puma. Przez rok będziemy mogli ją oglądać w większości kampanii i akcji promocyjnych (zwłaszcza na sezon jesień- zima 2015). Gwiazda ma za zadanie uatrakcyjnić oraz rozwinąć linię fitness z treningową, w której skład wchodzą głównie ubrania i buty.
Wokalistka odwiedziła już siedzibę marki w Niemczech (Herzogenaurach), gdzie odbyła się pierwsza sesja z projektantami. W przedstawionych informacji wynika, że została już wybrana paleta kolorystyczna, tkaniny oraz styl premierowych kolekcji. Co gwiazda wniesie do nowych propozycji Pumy? O tym przekonamy się już niebawem. Jedno jest pewne umowa o czegoś zobowiązuje. Zapewne częściej będziemy ją widywać w propozycjach marki.
„Puma ma tyle świetnych rzeczy. Już teraz idzie w stronę, nowych, młodych i undergroundowych projektantów, czy trendsetterów. To idealne miejsce dla mnie. Chce, żeby Puma poznała mój styl. Taki jest plan”, przyznała wokalistka.
Dodano 0 komentarzy
Zostaw komentarz
Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!