SZUKAJ
Zdrowie
0

„Zdrowe przekąski”, które mogą zniweczyć działania każdej diety. Zdrowy nie oznacza wolny od kalorii

Jesteś na diecie, starasz się dobrze odżywiać i zwracasz uwagę na to, jakie przysmaki pojawiają się w Twoim menu, jednak waga ani drgnie, a co gorsza skoczyła do góry?…

„Zdrowe przekąski”, które mogą zniweczyć działania każdej diety. Zdrowy nie oznacza wolny od kalorii

Jesteś na diecie, starasz się dobrze odżywiać i zwracasz uwagę na to, jakie przysmaki pojawiają się w Twoim menu, jednak waga ani drgnie, a co gorsza skoczyła do góry? Zaczynasz się zastanawiać, jak to możliwe, co robisz nie tak? Być może winę za ten stan rzeczy ponoszą owe „zdrowe przekąski”. Nawet jeśli produkt jest oznaczony jako zdrowy, nie oznacza, że jest wolny od ukrytych składników, lub dodatkowych kalorii. Oto lista „zdrowy przekąsek”, które sprawią, że Twoje zmagania z wagą będą jak walka z wiatrakami.

1

Zielony kolor oznacza zdrowie. Tak, jeśli sama przyrządzasz soki lub smoothie na bazie szpinaku lub innych zielonych warzyw i owoców. Zielone soki kupione w sklepie, zazwyczaj zamiast witamin mają pełno cukru. Nie kupuj ich nawet jeśli znajdują się na półce ze zdrową żywnością.

bottle-852134_640

 

2

Granola, która z nas jej nie uwielbia? Wygląda bardzo niewinnie, bogata w całe ziarna owsa, orzechy i owoce. Samo zdrowie, prawda? Dodając  do tego miód (cukier) i oleje (tłuszcze) uzyskamy mieszankę, która na pewnie nie będzie służyła naszej figurze, szczególnie kiedy będziemy po nią sięgać codziennie.

muesli-569068_640

3


Energetyczne batony
, bogate w białko i inne „fitnessowe” przekąski z reguły posiadają dużo kalorii, węglowodanów i cukru. Jeśli nie masz w planach wyczerpującego szkolenia, treningu lub udziału w maratonie trzymaj się od nich z daleka.

 

Fot: prevention

Zdrowe przekaski, ktore moga zniweczyc działania kazdej diety3

4

Wiele osób uważa, że bezglutenowe przekąski to zdrowszy wybór. Musisz wiedzieć, że posiadają one znacznie więcej węglowodanów i olejów, coś kosztem czegoś. Wybierając takie produkty możesz przybrać na wadze.

Fot: cdn.glutenfreeliving

measuring scoops of gluten free flours (almond, coconut, teff, flaxseed meal, whole rice, brown rice, buckwheat) wit a text in letterpress wood type

5

Opakowanie z napisałem wolne od tłuszczu, lub z niską zawartością tłuszczu przykuwają Twoją uwagę? Aby produkt zachował swój smak i konsystencję tłuszcz muszą zastąpić inne składniki, i na pewno nie zdrowsze. Te składniki mogą obejmować MSG, karagen, cukry itp. Spożywane w nadmiarze mogą powodować skurcze, wzdęcia i przyrost masy ciała, nadal uważasz, że tłuszcz to Twój najgorszy wróg?

Fot: lifewithgreens

light-foods

6

Masło orzechowe, jak go nie uwielbiać? Jedna łyżeczka i już dzień wydaje się być lepszy. Decydując się na zakup masła orzechowego w sklepie, sprawdź jego skład, jeśli pojawi się cukier, ta wersja może być mniej zdrowsza, niż myślisz. Jeśli uwielbiasz masło orzechowe tak samo jak my, zrób je sama w domu.

Zobacz: Przepis na domowe masło orzechowe!

/masło orzechowe/

Podziel się:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest
  • mail

Napisane przez: Marlena

Dodano 0 komentarzy

Zostaw komentarz

Chcesz wyrazić swoją opinię ?
Zostaw odpowiedź!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *